Oyun Arama
 

Sünger Bob Oyunları Pony Oyunları Dora Oyunları Ben 10 Oyunları Barbie Oyunları Çilek Kız Oyunları Hazel Bebek Oyunları Araba Oyunları Pepe Oyunları Kız Oyunları Robot Oyunları Disney Oyunları Cartoon Network Oyunları Macera Oyunları 3D Oyunlar Spor Oyunları 2 kişilik Oyunlar Motor Oyunları
REKLAMLAR
Rastgele yorumlar
ipek: Çok sapan iğrenç berbat öğrenci önde gidebilir çok saçların senden nefret ettim kötünün konusunun salak bir oyunun igrencsi
şevval: harika bir oyun bayıldım
bugs bunny :): oyunum süper.... ama gerçekten de süper bir oyun
ceren: skorum 5780
sudenaz: çoooookk güzel bir oyun
İsminizi yazınız: Benimde 20 tane minisim var
naz: çok güzel ya beyenmiyeni döverim
ece: niye normalda çirkinmisin hepiniz yorum yapan herkes aptal ben hariç hahhahahahhaha
kader: guzel
prenses: ben pek beğenmedim hortum olmasaydı daha güzel olurdu ama güzel

Cartoon Network Kartopu Savaşı 2 oyunu

Oyunu Başlat
Cartoon Network Kartopu Savaşı 2 oyunu Cartoon Network Oyunları kategorisine eklenmiştir ve toplam 274,920 kez oynanmıştır.

Oyun Açıklaması:
Yeni yılda kar beklenirken tüm cartoon network kahraman karakterleri santa yani noel babadan bir mektup alırlar. Mektup aslında bir davetiyedir. Aralarında Cartoon Network Kartopu Savaşı 2 oyununu oynamaya çağırılmaktadır. Sanmayın ki oyun son derece basit. Sakın rakibinizide hafife almayın. Bilgilendirme bölümüne bir göz atarsanız bir sürü tuşun bir işe yaradığını göreceksiniz. Birkaç önemlisinden hemen bahsedecek olursak : X ile yönetmiş olduğunuz karakteri zıplatabiliyor, Z ile ateş edebiliyor ve en önemlisi ise ekranınızın sol altındaki yeşil alan dolduğunda süper atış için ise boşluk kullanabiliyorsunuz. Takımınızdan başkasını yönetmek isterseniz C kullanıyorsunuz. Amacınız karşı tarafı kardanadama çevirmek.

Sitemizdeki cartoon network oyunları arasındaki bu oyunu gerçekten çok sevdiyseniz. Bir önceki oyunumuz olan Pony Rarity adlı oyunumuzu oynamanızı önerebiliriz.
Reklamlar
Yorum Yap
Cartoon Network Kartopu Savaşı 2 Yorum Yaz
İsminiz:

Yorumunuz:

Güvenlik Kodu:
Oyun Videosu
Cartoon Network Kartopu Savaşı 2 Yorumları:
furkan: süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bence gumball seçin
pinki pie: yeyyyy mütişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
enes: yüklenmesi uzun sürüyor ama gumballa oynamak süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bbaayyııllddıımm oyuna
hülya: çok güzel bir oyun
dilara: ben bu oyunu kaç kere oynadım ve beğendim
met kılıç: iyi cok iy i
semih: cartoon network kartopu oyunu çok güzel.
ÜMİT: VAY BEEEE ÇOK GÜZEL
ben 10: bence ben 10 omnıverse yi seçin
emircan: bu oyun çok güzel
elsa: rakipler kazanmıyo zaten ama yinede süppppperr
Dilara: çok güzel benim rakiplerim powerpuff girls görüyorumdaa başka dilara var
MNBVCelsayı çok beyendim: elsayı çok beyendim
melek : bütün oyunlardan güzel çokkkkkkkkkkkkk beyendim
dilara: güzel oyun aslında beyendim ve bayıldımmmmmmmmmmmmm
dilara: bana göre winks daha güzel onuda oynuyorum ama wins güzel
NOE AND NEO KARDEŞLER : GUMBALLARI SEÇİN BENCE OYUN HARİKA
yasemin: çok güzel
BİLMİYOM: ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLL
ALPEREN KASTİK: GUMBALLARI TAVSİYE EDERİM
yağmur: hepsini geçtim kupayı aldım yaşasın çok güzel bir oyun 1000 yıldızz
Esra: Çooooooook güzel bir oyun bayılıyorum
aliçınar: çok güzel bir oyun
recep uğur kızılalp: bu oyun harika sizde oynayın.
nisa: gerçekten süppppper
okanabba012: mükkkeeellllmme
DAMRA: ÇOK GÜZEL BİR OYUN
çeviri: yanlış yazıyosunuz coni değil johny
ebrar: oyun harika ama toplar bana gelince hiç vurulmuyom
EMİR: CAN GİTMİYO
elif: gumbalları tecih ederim
yılmaz: oyunu çok seviyorum yani güzel
MéLéK----nUr: çok merak ediyorum bakıyım nasıl oyun bi bakayımda sorıyım nasıl oyun diye sizin gibi meraklıyım herkes güzel diyiyo ama pony oyunlarına neden acama onu söleyin banada banadaaaaaaaaaaaaaaaaa ama bi oynıyımda sonra öğrenirim tabi ögrenebilirsem
semiha alemdar: rabia soyaın ne
enes: daha yeni başlıyorum güzelmi oyun
emir: en güzel oyunlar
Emir: Bu oyun süper
emir : bu oyun muhteşem , güzel ve harika
emir: bu oyun güzel ve harika
emir: bu oyun muhteşem
furkan: Bu oyun harika
kami sh: finn ve cek oldum kazamdim
alperen: oyun mükemmel ben bu oyunu ben 10 guwen ve kewınla bitirdim oynamıyanlara da tavsiye ederim
muhammedd: full canla oyunu bitirdim
poyraz kutlu : çok süper beeee hep gambol oldum 4 kere oynadım hep sini yendim hep sonunda noel baba çıktı
guzellik kralikesi: ben butun bolumlerini oynadim ve kup a kazandim arkadaslar bu oyunu sizede tavsiye ederim
Xatice: bu oyun harika .ben size avantaslarini soyleyim oyunda oynadin karaktere hic kimse saldiramiyor ben sevdiyim karek terler benten , pavirpaf cors,elven sultayn , coni test ,coni bravo .
prenses dilara: bayıldım bu oyunaaaaa
ulvi: tam 1000 defa kecdim