Oyun Arama
 

Sünger Bob Oyunları Pony Oyunları Dora Oyunları Ben 10 Oyunları Barbie Oyunları Çilek Kız Oyunları Hazel Bebek Oyunları Araba Oyunları Pepe Oyunları Kız Oyunları Robot Oyunları Disney Oyunları Cartoon Network Oyunları Macera Oyunları 3D Oyunlar Spor Oyunları 2 kişilik Oyunlar Motor Oyunları
Rastgele yorumlar
leyla: süperrrrrrrrrr
dora: slm çocuklaar
hemeyra karaçam: ben bu oyunu bin kere oynadım oynadımdan beri ensevdiğim oyun bu oldu yani çak güzel bir oyun
selin: level 2 ye geçemiyorum
ayşegül: bu oyun bazılarına ilk başta açılmaya bilir ama onlar yine dene ye bassınlar gine açılmazsa yine denesin ler onlarda oynaya bilsin diye bubu dedim ççünkü bu oyun mütiş bayıldım herkez oynasın
nur karakaş: çok güüüüüüüüüüüüüzel oyun
öykü nur genç: çoooook kolay hemde güzel oyun
derya: çok güzelll keşeke bemde öyle güzel olsam harikaaaa
nazlı: çok iyi
derya: cok guzel bi oyun her kese tafsiye ederim

Mario Flash oyunu

Oyunu Başlat
Mario Flash oyunu Mario Oyunları kategorisine eklenmiştir ve toplam 26,239 kez oynanmıştır.

Oyun Açıklaması:
Sıklıkla bu oyunu aradığınızı ve pekçoğunuzun bu oyunu bitirmek için çok uğraştığınızı biliyoruz. Geç bile kaldık Mario oyunlarında. Kahramanımızın Mario Flash oyununda öncelikle hemen nasıl oynayacağımızı konusundan bahsedelim. Oynamak için önce oyunu başlatmaıyız değil mi? 1 PLAYER GAME yazısına tıkladıktan hemen sonra oynamak istediğiniz karekteri seçmelisiniz. Maro mu ? Yoksa Luici mi? Onunda kararını verdik madem seçtik değil mi? Hemen size bir menü geliyor orada YÖN tuşları ile hareket etmenizi ve seçmek için BOŞLUK/SPACE tuşunu, Menu açmak içinde B yi kullanmanız gerektiğini söylüyor. Artık yön tuşları ile kahramanınızı hareket ettirelim. Önümüze gelen ilk yeri seçip BOŞLUK tuşuna basalım. İlk yerimiz mantar ise oradaki kilitli sandıklardan birisin açıp bir numaralı yere gidip ilk levelimizi oynamaya başlayalım. Zaten oyunda neler yapmanız gerektiğini sizler biliyorsunuz. Şimdiden başarılar arkadaşlar.

Sitemizdeki Mario Oyunları arasındaki bu oyunu gerçekten çok sevdiyseniz. Bir önceki oyunumuz olan Mario Macera Adası 2 adlı oyunumuzu oynamanızı önerebiliriz.
Reklamlar
Yorum Yap
Mario Flash Yorum Yaz
İsminiz:

Yorumunuz:

Güvenlik Kodu:
Oyun Videosu
Mario Flash Yorumları:
ELİF: çok güzel bir oyun müthiş küçükken çok oynardım
DUYGU: SÜPER ÇOCUKLUĞUMUN OYUNU
zeynepsıla: çoooooooooooooooooookzorhele2.bölümzor