Oyun Arama
 

REKLAMLAR

Sünger Bob Oyunları Pony Oyunları Dora Oyunları Ben 10 Oyunları Barbie Oyunları Çilek Kız Oyunları Hazel Bebek Oyunları Araba Oyunları Pepe Oyunları Kız Oyunları Robot Oyunları Disney Oyunları Cartoon Network Oyunları Macera Oyunları 3D Oyunlar Spor Oyunları 2 kişilik Oyunlar Motor Oyunları

Nişan Oyunları
Rastgele yorumlar
nursena vural: bence bu oyun güzel ama saç ve giydirmeye karar veremiyosun onda zorluk çektim
maya : güzel bir oyun ama 3. levelde zorlaştımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
gamze ile birsen: Çilek kızı çok seviyoruz. Çilek kızın hayranıyım.
gizem: ne diyeceğimi bilemiyorum
beren aşk: ben beren soy adım aşk ben bu oyunu çok seviyorummm ama 2. şey çok zor hiç şeker kırallığını görmedimmmmmmm yaaaa keşkeeeee görebilsemmmm
ebrar: hey romantik
OSMAN BEYLER ERTUNÇ: GÜZEL OYUN BEĞENDİM SÜNGER BOB SERVİS ŞÖFÖRÜNÜ TAVSİYE EDERİM
cennet : güzel bir oyun fakat bulutları koyduğunuz için çocukların hevesi kaçıyor . bulutlar olmasa herkes beğenir.
bilge: BENDE EYLÜLE KATILIYORum
sıla inaler: hiç telefondakine benzemiyor
berfin: çok güzel
beril demir: bir şey oynamak istiyosam kenardakine doyamayıp onu oynuyorum
melisa: bu oyuna bayıldım ama ben size stardoll u tavsiye ederim adım yutani istek gönderin bana bu oyunu da tavsiye ederim
tuana: harika
prenses: çok güzel bir oyun
seray: cook güzel
Sude Nur Sesli: Harika!
kübra: çok oynadım ama vaz geçmiyorum
naz göönül koyuncu: işde bu oyun mükemmel
reriti hayranı: bence süper herkese tavsiye ederim amaa benim favorim reriti
ece : baYILDİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
VEYSEL: ÇOK GÜZELL
naz: ben onu bi kez oynamıştım
adım yok: aaaaaaaaaaaaaa inanılmaz güzelllllllll{ismime bak}
ece arat: ya isim yazamıyorum yani kaydedemiyorum acil yorum lazım
finn cake: süper son bölüm ama çok zor
selenay : sude sana mı sorcaz oynayıp oynayamacığımıza sen bize karışamazsın bunu o boş kafana sok ayrıca bu oyun gayette güzel kardeşimler oynuyoruz 2 kişilikte birisinde boşluk birisinde ise tuşlardan yukarı olanla oynanıyo :\\
recep uğur kızılalp: bu oyun harika sizde oynayın.
ümmü: çok güzel 2 sezon daha çıksın
elif çatalcı: hari bi oyun
selim: Selam ben selimin kardesiyim hic zorlanmadim tablet oynuyorum cunki
irem su: bir poni için çok güzel
şerifenur: çocuk oyunu gibi büyüklere tavsiye etmem
büşra kaçal: evet çok güzel emir emir ne zaman geleceksin seni çok özledim öp beni artık
nur durak: cok güzel bır oyun