Oyun Arama
 

REKLAMLAR

Sünger Bob Oyunları Pony Oyunları Dora Oyunları Ben 10 Oyunları Barbie Oyunları Çilek Kız Oyunları Hazel Bebek Oyunları Araba Oyunları Pepe Oyunları Kız Oyunları Robot Oyunları Disney Oyunları Cartoon Network Oyunları Macera Oyunları 3D Oyunlar Spor Oyunları 2 kişilik Oyunlar Motor Oyunları

Savaş Oyunları
Rastgele yorumlar
İsminizi yazınız: Benimde 20 tane minisim var
Applejack: ben my little pony i çok severim en sevdiğimde applejack ama 3. yerde donuyor devamını çok merak ediyorum
MARAL DAĞCI: BEN BU OYUNU ÇOK SEVDİM SİZE ÖNERİRİM
nesrin: coooooook guzel gumballi seviyorum turkce cizgi filmide varmi acaba?
elif: oyun güzel ya
aslı : aslında pinkie bazen abartıyo ama oyun harika hem kotü
hazel su: senin büyük bi hayranınım ayaz hele o öyküye evlenme teklifi için agaca çıkışın var ya jesssssstti
Dila Tecna: Bu oyunçok güzel.Bayıldım.Tecna'ya bayılıyorum...
CAN: ÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOKKKK GGGÜÜÜÜÜÜÜÜZEEEEEL
şebnem : ben bir tane kala kaybettimm amma ççççooookkk ggggüüüzzelll bbiiirr ooyun ben bir kere daha oynamıştım hepsini buldumm çççooookkk eeeğğğlleeennnceli
pinkie pie : çok güzel bi oyun ama pinkie pie kadar olamaz bende 65 tane oyuncak var pony ler den vala
neea(isimlerinkısalması): dündayada bunun kadar harika bir oyun yok zaten süngerbob ve petrik siz olmuo hayat :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
azra: çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllll
zeynep : Bu çokkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllll bir oyunnnnnnnnnnnnnnnnnnn
: çok güzel oyun ya arkadaşlar elinize geçerse oynayın fırsatı kaçırmayın hemen oynayın bence arkadaşlar
zeynep: bu oyun harıka bayıldım oynamadan duramiyorum
MéLéK----nUr: çok merak ediyorum bakıyım nasıl oyun bi bakayımda sorıyım nasıl oyun diye sizin gibi meraklıyım herkes güzel diyiyo ama pony oyunlarına neden acama onu söleyin banada banadaaaaaaaaaaaaaaaaa ama bi oynıyımda sonra öğrenirim tabi ögrenebilirsem
eceolişk: daha yeni başlıyorum bebeler
öykü: çok güzel kızlar ya
öykü nur genç: en basit oyun
adasfdsgfasdgs: bu oyun güzel ama bence iki kişilik olmalıydı çünkü biri pislikleri alır öbürü de yürütür zıplatır. bence bu oyunun iki kişiliğini çıkarın o zaman daha eğlenceli ve güzel olur hatta seçeneklerde bir veya iki kişilik seçenekleri olsun
Elif: harika ben 6 yaşındayım beyendim oynayın tavsiye edirim
Güneş: bu çok güzel bir oyun
HOST ALLIANCE QARAQAN: hepsini bawariyla gectim gecmesine ama hic guzel oyun deyil
SEMANUR: çok güzel bir oyun herkeze tavsiye ederim arkadaşlarrrrr
TwilightSparkle: 01:00 Applejack 01:50 Fluttershy 02:17 Rarity biraz fazla acele etmiştim. O yüzden bu kadar saatte kazandım. Yine tacı aldım!!
ece yıldız: harika mükemmel ve eh
ayse: çok güzel ama pinki pay tambir uyuz yani
buse: harika.
ümmü: çok güzel 2 sezon daha çıksın
berkay öznur: çok güzel bir oyundu çok zevk aldık tüm levelleri bitirdik herkese tavsiye ederizzzzz........
eda: çok güzelllllllllllllllllllllllllll
duygu: çok güzel
şeval: oyununuzu beyeniyorum
ergün gün: çok güzel tavsiye ederim